Egy klub, meg egy benzinkút...

Hol legyen a színpad?

2009/05/02. - írta: Jurijsofőr

Kissé árván hagytam az utóbbi iőben a blogot, elnézést érte azoktól, akik várták, hogy írjak. Node most pótlok, van mit. Tehát legutóbb a nyíregyi buli után jelentkeztem, azóta volt újabb három, úgyhogy van miről, és van mit. A nyíregyi remekbe szabott hétvége utáni kedden Hajdúböszörménybe látogattunk el, ahol egy elég érdekes helyszín várta a zenekart, és a címben feltett kérdés megválaszolásával kezdődött az este.

A megoldás: legyen a billiárdasztalnál, akkor nem zárja el a budihoz vezető útvonalat a közönségtől. A teremben ugyanis nem volt színpad, és ez a két opció (billiárdasztal elé, vagy a budiajtóhoz pakolunk) volt. Volt egy kis probléma a hangosítással is, leginkább az énekkel, de ezt is sikerült áthidalni.

Maga a hely amúgy egy tök kellemes kis klub, nagy bőrfotelekkel, kis számú, de lelkes közönséggel. Az meg, hogy az egész olyan, mintha egy szobában zenélne a társaság, ad egyfajta házibuli-jelleget az egésznek. Azt, hogy ez mennyire jó, mindenki eldöntheti, aki ott volt, nekem személy szerint tökre tetszett, de nem örülnék, ha ilyenek lennének a bulik. Nem volt vele semmi baj, meg volt hangulata is, szóval tök jól sült el, és néha nem baj, ha van ilyen, de azért alapvetően jobb, ha megvannak a keretei egy koncertnek. Szerintem.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jurijinside.blog.hu/api/trackback/id/tr301098447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ishiseven 2009.05.02. 15:51:41

szerintem is jó volt a hangulat, és erről a "helyi részeg állat hangulatfelelősön" kívül még a kedves szerény Viktor is tehet :-)
Szóval, kell az ilyen szerintem állat volt.

Jurijsofőr 2009.05.02. 17:17:34

Köszi, igyekszem!:) Szerintem is állat volt, de azért csak jó, ha van színpad, meg hangosítás, nem? ;)
süti beállítások módosítása