Egy klub, meg egy benzinkút...

Re:

2015/12/07. - írta: JurijVitya

Hogyhogy él? - énekelte az egyébként nagyszerű MZ/X zenekar vagy 15 éve.

Szóval hogyhogy él a blog? Röviden: az olasz kaland viszonylag rövidre sikerült, 2010 januárjában már újra itthon voltam, és nem is túl sok idő telt el, mire újra a Jurij környékén - vagy inkább benne - találtam magam. Ebben az évben jött ki a Kitartás!, és ebben az évben volt már néhány buli, ahova újra együtt utaztunk. Hogy pontosan mennyi, azt most hirtelen nem tudom megmondani, de így öt év után talán nem is fontos.

Ami fontos: szép csendben, mondhatni magától értetődően újra egy autóban ültünk Szatival és Petivel. A blog meg hallgatott. Még öt évig. Annyira hallgatott, hogy szóba se jött nagyon sokáig. Aztán most valahogy mégis, újra. Már egy-két koncert utáni úton, meg koncert előtti beszélgetésben felmerült a folytatás. Kedv volt, erő nem annyira. Aztán már édesanyám is megkérdezte, hogy miért nem megy a blog? Nem tudtam mit válaszolni, nem ment. Meg aztán hogy is kezdjem hat év csend után? Aztán úgy gondoltam, hogy kezdem úgy, ahogy visszakerültem. Csendben, magától értetődően. 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jurijinside.blog.hu/api/trackback/id/tr278146736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása