Egy klub, meg egy benzinkút...

Brék

2009/07/08. - írta: Jurijsofőr

Szolgálati Közlemény:

Kedves látogatók!

A Jurij Inside egy kb. kéthetes szünetet tart, aminek rendkívül prózai oka, hogy ideiglenesen külföldre távozom, ergo a koncerteken sem fogok részt venni. Na, ez most úgy hangzott, mintha az elmúlt két hétben ontottam volna a bejegyzéseket, de tudom, hogy nem ez az igazság. A közlés célja mindössze annyi, hogy tiszta legyen a helyzet, ami egyrészt azért jó, mert megkíméli a kedves közönséget a felesleges bekukkantásoktól, és az ezzel járó, "má' megint nem írt semmit" típusú csalódásoktól, másrészt én is nyugodt lelkiismerettel távozom erre a kis időre ("én szóltam", mondahatnám).

Viszont most rögzítem a visszatérésem után elvégzendő feladatokat, mintegy külső kontrollt alkalmazva a saját lustaságom és feledékenységem ellen. 

Szóval, ha hazajöttem, ezek várhatók:

Beszámoló Alsópáhokról (Ádám nyomán), a debreceni Múzeumok Éjszakájáról, a több szempontból is Jurij-történelmi Zöld Pardonos fellépésről, illetve a zseniális Sz.A.R. Fesztiválról. 

Addig is minden jót, menjetek helyettem is Jurij-koncertre.

Viktor

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jurijinside.blog.hu/api/trackback/id/tr801234531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ticsko 2009.07.08. 17:11:33

Jó utat Vitya! :) És mivel szépen felsoroltad, hogy mit is tervezel szavakba önteni, legalább tényleg be tudjuk rajtad vasalni! :D

Ishi 2009.07.08. 20:19:36

Bonvoájázs Viktor
Kiskedvesegészségedre a digókat
heeej, én írtam le elsőnek :-)

Jurijsofőr 2009.07.08. 20:27:23

Köszönöm, köszönöm:) Igen, a számonkérhetőség volt a cél, mert egy kicsit belustultam az utóbbi időben blogfronton, és nem kéne hagyni. Szóval várom mindenkitől a b@sztatást, ha eljön az ideje, legyetek ti az én lelkiismeretem:)

Qcu 2009.07.27. 16:53:07

khm... letelt a két hét Vektor!!:D:P

ticsko 2009.07.28. 22:02:17

Bezony-bezony! Hajrá Viktor, tessék eleget tenni a kötelességednek! :D

Qcu 2009.07.29. 09:14:50

"Szóval várom mindenkitől a b@sztatást, ha eljön az ideje, legyetek ti az én lelkiismeretem:)"

Vektoooooor!! A lelkiismereted vagyok!!! :D

ticsko 2009.07.31. 10:48:27

"má' megint nem írt semmit"
Hát ettől már nem kímélsz meg minket?
süti beállítások módosítása