Egy klub, meg egy benzinkút...

Üzenet a palackban (bulvárverzió: majdnem rendőrségi ügy a Jurij háza táján)

2009/04/21. - írta: Jurijsofőr

Vagyis nem a palackban, hanem a szélvédőn. Mint említettem, a pénteki próba után a kocsit otthagytam a próbaterem udvarán. A történet megértéséhez tudni kell, hogy a próbaterem egy multifunkciós épületben foglal helyet, a Jurij mellett befogad egy nyomdát, valami fitness-klubot, meg egy-két raktárat is. Szóval péntek éjjel (inkább szombat hajnal) Szatival el, kocsi marad az udvaron.

Szombat délután megint próba, megérkezünk, bemegyünk, elkezdődik a munka, én kimegyek telefonálni, és egy darab papírt találok a szélvédőn. Közelebbről is megnézem, és egy kézzel írt üzenettel szembesülök, mely szerint a tisztelt autótulajdonos (ez volnék én) zavarta a teherforgalmat azzal, hogy ott parkolt, ezért a rendőrségen feljelentést tett a derék fuvaros.

Kicsit felháborodtam, nem éreztem jogosnak a dolgot, mert semmi nem tiltja ott a parkolást, és nem is volt útban a kocsi. Felhívtam hát a levélhez mellékelt telefonszámot, de kiderült, hogy annak tulajdonosa semmit nem tud az egész ügyről, és még csak nem is járt Nyíregyházán. Kicsit csalódottan visszaballagtam a próbaterembe, felolvastam a srácoknak is a levelet. Mondanom sem kell, felháborodtak ők is rendesen. Főleg Dani. Meg Gabika. Csak azért nem írtam, hogy őszintén felháborodtak, mert ez csak Petire meg Szatira lett volna igaz. Mármint hogy őszintén.

Gondolom már dereng, hogy ki volt a "feljelentő"...Igen, pontosan, Dani meg Gabika. És olyan jól adták a felháborodott embert, hogy az valami fenomenális. Teljes fél órába került, mire gyanalkodni kezdtem, hogy én itten esetleg meg lettem szivatva. Akkor lett világos a dolog, amikor megfordítottam a lapot, és megláttam, hogy a papír a Gabika munkahelyéről származik. Na akkor tiszta lett a kép.

A revanson még gondolkozom, de valamit majd kitalálok, hogy megháláljam a dolgot. Attól  a fiatalembertől pedig, akit ingerült hívásommal megzavartam szombat délutáni  pihenésében, elnézést kérek ezúton is, mentségem, hogy én is e kegyetlen tréfa áldozata voltam.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jurijinside.blog.hu/api/trackback/id/tr811077804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása