Egy klub, meg egy benzinkút...

Pécsi szál

2009/05/19. - írta: Jurijsofőr

Történt pedig, hogy Pécsen a Toxicban egy remek ötlet nyomán a 30Y vendégei (Crybabies, Anonym Project, Jurij) adtak koncertet, ahol a vendéglátó volt aznap estére a vendég. A nap szokás szerint Debrecen-Nyíregyháza-Budapest úttal indult, majd Pesten Ádám vette át a vezetést, úgyhogy én átmentem potyautasba, és vígan nézelődtem, míg odaértünk. Pécsen kellemes meglepetés fogadta a társaságot, egy aszfaltrajz formájában, mely Jurij-szövegek útján tudatta, hogy nem csak mi örülünk, hogy ott vagyunk. Ezúton is köszönjük a készítőknek! Szokásos bepakolás, Ádám megetetése után sörözés, csocsó, meg öröm a barátok láttán.

Tényleg nagy öröm volt ott lenni, és találkozni. Ez a hangulat végig kitartott, majd az idő múlásával, és a fokozott sörbevitellel fokozódott, és a Gödörhöz hasonlóan a Kék-ben csúcsosodott ki (legalábbis számomra), amikor megint rendes tumultus alakult ki a színpadon.

Technikai közlés: szeretném jelezni, hogy a továbbiakban másodközlés következik, Ádám elbeszélése, valamint a rendelkezésre álló fotók alapján, ugyanis én személy szerint alkalmatlanná váltam a krónikás szerep ellátására, röviden, nem emlékszem teljes mértékben mindenre. De Ádám szerencsére észnél volt, mint mindig, és mesélt, ahogy szeretjük, így nem vész a feledés homályába az est további része sem. 

A  fotók alapján: koncert után további sörözés, valószínűleg elképesztő hülyeségek beszélése, rengeteg röhögés, majd három körül indulás Pestre, hogy út közben további emlékezetes momentumok történjenek.

Ádám szíves közlése alapján: a buszban Peti törvénytelen kacagása, remek jelenete a GPS-sel, Dani hiábavaló törekvése arra, hogy az utastársak tekintettel legyenek fejfájására, és csendesedjenek el kicsit, Szati közlése arról, hogy milyen eseményeknek kell bekövetkezniük még ahhoz, hogy nyugodtan szenderüljön jobblétre, ha eljön az ideje, illetve Gabika meséje Petinek a cápáról, aki nem találta Nyíregyházát, de megtalálta helyette a szerelmet, legalábbis azt hitte, de aztán inkább tovább kereste Nyíregyházát (ha jól értettem). Én eközben csak csendben örültem, hogy nem kell vezetnem, és jó hangulatban szemléltem a többiek produkcióit, míg el nem aludtam. A másnap nem érdemel sok szót, reggel kelés Pesten, és indulás haza Szatival, meg Petivel, majd itthon csendes agonizálás, és fejtörés, hogy mi történt végül is. Azt gondolom, hogy egy remek este volt ez, nagy köszönettel tartozunk a 30Y-nak (ezen az estén kívül egyébként nagyon sok minden másért is), a két másik zenekarnak, továbbá természetesen Ádámnak, aki nélkül ez a bejegyzés több okból sem jöhetett volna létre.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jurijinside.blog.hu/api/trackback/id/tr461132076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jurijdani 2009.05.20. 09:47:17

Én még arra is emlékszem Viktor, hogy az Utazás alatt többedmagaddal (Zaza, Ádám, meg aki még épp arra járt), kifordítottátok a vokál mikrofont magatoknak és üvöltöttétek, hogy 'Nem tudom mi van velem, mindig hátrafordítom a fejem.' Rég nevettem dobolás közben ennyire jóízűen, de persze nem rajtatok, hanem veletek. Jó volt látni.
Gabika cápameséjéről meg csak annyi emlékem van, hogy fejfájós alvás közben pillanatra felébredtem, és láttam, hogy Gabika önkívületben hadarja a cápa történetét, Ádám koncentrál az útra, mindenki másnak a feje meg hol előre, hol hátra bicsaklik alvás közben! Azt hiszem Gabika akkor is ilyen lelkesen mesélt volna, ha senki nincs épp ott!

Ishiseven 2009.05.20. 12:09:08

Úgy-úgy, én is épp azt hiányoltam, Viktor beszámolójából, hogy legalább szerényen megemlítse mekkorát vokálozott :-) Főleg Zazával,és persze a többiekkel is.
Gabika szerintem is inkább l'art pour l'art mesélt :-))) de így volt jó

Viru 2009.05.20. 17:39:00

Nem emlékszel teljesen mindenre?? :)Nahát...nem tetszik bírni a pécsi klímát? :P
A vokál pontosan úgy volt, hogy a Zazi gondolt egyet és magához húzta a mikrofont, miután a ’Peti átkötő szövege alatt titkon megpendített húr projektjével’ végzett... :D
Aztán ment a nép énekelni hozzá.. :) Végül jött a 'megmérgeztél' és miután felvetettem, hogy esetleg mi is „sayhelloznánk” megkönyörült rajtunk és lejjebb engedte a mikrofont, hogy a kicsit is felérjék.. :D Na, ekkor már kb. 5-en álltunk ott :D Aztán a legvégső a „sayhellokra” átengedték az urak nagy udvariasan a terepet... :P Mi pedig átélhettük életünk első vokálozását.. Hát csodás volt! :DD

Jurijsofőr 2009.05.20. 19:55:37

Gondoltam rá, hogy közkívánatra elmesélem ezt is, ha már szóba jött, de azt hiszem Dani és Viru elég részletesen leírták, hogy hogyan volt ez a momentum. :)
Annyit fűznék hozzá, hogy én is nagyon élveztem ezt a dolgot, de megnyugtatásul közlöm, hogy nem fogok rászokni!;)

Ishiseven 2009.05.20. 20:28:18

Gondold át Viktor :-)
Én épp arra gondoltam a dorogi Feris, Tomis és a szóban forgó pécsi dalárda után, hogy rendszeresíteni kéne :-)))
süti beállítások módosítása